3 πράγματα που η ιστοσελίδα σου πρέπει να έχει ώστε να προσελκύσει τους millennials

3 πράγματα που η ιστοσελίδα σου πρέπει να έχει ώστε να προσελκύσει τους millennials
Photo Credit: @brookecagle

Για να προσελκύσεις νέους ανθρώπους στην ιστοσελίδα σου, πρώτα θα πρέπει να τους καταλάβεις, να μάθεις το τρόπο σκέψης τους και τις συνήθειες τους.

Καταρχάς, να πούμε ότι στους millennials (ή διαφορετικά Generation Y) ανήκουν όσοι γεννήθηκαν ανάμεσα στο 1980 και το 2000. Σε αυτή τη γενιά ανήκω και εγώ, οπότε μπορώ να πω ότι γνωρίζω αρκετά καλά τι είναι αυτό που ζητάμε από μια σύγχρονη ιστοσελίδα.

Σύμφωνα με έρευνες η γενιά των millennials αποταμιεύει ελάχιστα και ξοδεύει περισσότερο σε εμπειρίες παρά σε υλικά αγαθά. Οι δαπάνες τους αφορούν κυρίως ταξίδια, τεχνολογία και ψυχαγωγία. Αυτό έχει αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό τις αγορές οι οποίες προσαρμόζονται ώστε να λειτουργήσουν βάση των νέων δεδομένων.

Ένα άλλο κύριο χαρακτηριστικό των millennials είναι ότι βλέπουν ελάχιστα τηλεόραση και προτιμούν το διαδίκτυο για την ενημέρωση, την διασκέδαση αλλά και τις αγορές τους.

Σύμφωνα λοιπόν και με τα παραπάνω, θα σου παραθέσω 3 χαρακτηριστικά που η ιστοσελίδα σου, κατά την γνώμη μου, είναι απαραίτητο να διαθέτει ώστε να προσελκύσει τους millennials:

  1. Πρώτα κέρδισε εμπιστοσύνη, μετά πούλα.. Οι νέοι θέλουν πρώτα να σε εμπιστευτούν πριν αγοράσουν από εσένα. Κέρδισε την εμπιστοσύνη τους παρέχοντας κάτι χωρίς να περιμένεις κάποιο αντάλλαγμα. Αυτό πρέπει να έχει σχέση με την επιχείρηση σου και τον τομέα στον οποίο σταστηριοποιήσε. Για παράδειγμα, ένα γυμναστήριο θα μπορούσε να προσφέρει ένα περιορισμένου αριθμού κουπόνι μιας δωρεάν συνεδρίας ομαδικού προγράμματος ή ένα ταξιδιωτικό γραφείο ένα δωρεάν ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό οδηγό των πόλεων ή των νησιών με τα οποία δραστηριοποιείται.
  2. Ρώτα τη γνώμη τους. Στους millennials αρέσει να μοιράζονται τις απόψεις τους και τις ιδέες τους. Δεν είναι λίγα τα παραδείγματα εταιριών και brand που ζήτησαν τη γνώμη του κοινού για κάποιο νέο προϊόν μέσω ηλεκτρονικών καμπανιών και είχαν απόλυτη επιτυχία. Ένα παράδειγμα αποτελεί η εταιρία Heinz η οποία ρώτησε τους πρώτους 57 επισκέπτες μιας νέας ιστοσελίδας της για το σχέδιο ενός νέου καπακιού για τα μπουκάλια της.
  3. Εχεις 5 δευτερόλεπτα. Η διάρκει προσοχής ενός νέου σε ηλικία, είναι μικρή. Ο μέσος χρόνος που θα σπαταλήσουν ώστε να αποφασίσουν αν η ιστοσελίδα σου έχει αυτό που ψάχνουν είναι περίπου 5 δευτερόλεπτα. Αν σε αυτά τα 5 δευτερόλεπτα η ιστοσελίδα σου δεν έχει ‘φορτώσει’ ακόμα ή είναι στην αρχή γεμάτη με περιττά κείμενα, φωτογραφίες ή βίντεο… τους έχασες. Σκέψου μινιμαλιστικά, και πέρνα αμέσως την βασική πληροφορία στην αρχή της ιστοσελίδα σου.
Πηγές:
Μοιράσου αυτό το άρθρο στο:    Twitter    Facebook    LinkedIn

Σκέφτεστε τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας ή άλλης web/mobile εφαρμογής;

Επικοινωνία